TalkStudio
English e-courses

Курс Elementary

Вітаю! Ви знаходитесь на головній сторінці курсу англійської.

Нижче на цій сторінці ви бачите наш розклад (Course Content). Доступ до уроків з’являтиметься поступово.

 


Для максимально ефективного та цікавого досвіду вивчення англійської, ваш курс складатиметься з трьох частин:

 

  1. урок з викладачем у Скайп/Zoom
  2. уроки в особистому кабінеті (словниковий запас, граматика, вимова, розуміння носіїв мови, говоріння, читання, письмо)
  3. фанові поглиблені уроки (уроки, розроблені на основі фільмів, аудіокниг, пісень, подкастів та відео англомовних блогерів; ці уроки зроблять вивчення англійської незабутнім досвідом)

 

Ваш викладач буде координувати хід навчання та розповість як правильно працювати з курсом.

 

Перед початком навчання вивчіть теоретичну інформацію як правильно працювати з граматикою та словами у курсі.

 

ЯК ПРАВИЛЬНО ПРАЦЮВАТИ З ГРАМАТИКОЮ?

 

Розгорніть вкладку і дізнайтесь як вчити граматику так, щоб зрозуміти і запам’ятати з першого разу.

 

 

ЯК ПРАВИЛЬНО ВЧИТИ СЛОВА?

 

Розгорніть вкладки, щоб дізнатись як легко запам’ятовувати нові слова та фрази.

Якщо ви накупили в магазині гору продуктів, але забули купити щось одне – не проблема. У вас все одно буде багатий стіл. З вивченням англійських слів – інакше. Є один незначний (на перший погляд) інгредієнт, без якого ваш стіл завжди буде пустим.

Як інколи буває обідно, коли людина і час свій витратила, і добре постаралася, а словникового запасу знов не вистачає для спілкування. І тоді ми думаємо, що ще мало вивчили слів, і сідаємо дальше зубрити.

У справі вивчення слів ЗАПАМ’ЯТАТИ слово – НЕ ГОЛОВНЕ. Запам’ятати тисячу-дві слів не так важко і довго. Але якби вміння спілкуватися англійською залежало ЛИШЕ від запам’ятовування якогось числа слів, то ми б могли розмовляти вже за два тижні. Але такого не буває. Просто запам’ятати англійські слово недостатньо.

Головне у вивченні слів – вміти ВЖИВАТИ їх під час спілкування. Далі я розкажу,  як вчити слова так, щоб вміти КОРИСТУВАТИСЬ словниковим запасом на практиці. Ми розберем головний інгредієнт, який зроблять ваш стіл (словниковий запас) багатим.

Давайте подивимось, як ми вживаємо слова.

Ми говоримо реченнями, а не окремими словами. Речення бувають різні: короткі, довгі, повні, обірвані. Але ЗАВЖДИ біля одного слова знаходиться інше слово. Ці слова взаємодіють і передають думки.

А ми чомусь привикли вчити слова по одному, ізольовано один від одного. Всі пам’ятають древній спосіб записування слів в словнику, де було три колонки (слово, транскрипція, переклад). Можливо, колись ми не мали альтернативи, але тепер можемо вчити слова ефективніше.

Дивимось, як нове слово працює в контексті, тобто в реченні. Тоді ви можете бачити слово в ДІЇ, як воно працює на практиці, вкупі з іншими словами. Якщо вчити слова в контексті, вони перестають бути набором букв, і їх НАБАГАТО легше запам’ятати.

Порівняймо. Наприклад, ви хочете вивчити слово strange. Який спосіб пояснює, як ВЖИВАТИ слово?

СТАРИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

РЕКОМЕНДОВАНИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

look very strange in this long dress.

I heard a strange noise last night.

It’s strange that you don’t like my cake. It’s delicious.

Strange – “просто” слово. Ми вчитимемо складніші слова, фрази, фразові дієслова, ідіоми. Звертайте увагу на приклади біля слів та фраз. Приклади допоможуть по-справжньому зрозуміти та запам’ятати слово.

Важливість інгредієнта контекст важко переоцінити. Навіть тепер, коли запам’ятати 50 слів на раз – не проблема, все одно звертаю увагу на приклади речень.

Поки не побачу слово в дії, в його природному оточенні, воно для мене мало що означає. І тим більше не зможу його використовувати у спілкуванні.

Ось такий незамислуватий інгредієнт, без якого ваш словниковий запас може бути завжди пустий.

Course Content

Lessons Status
1

Elementary | Вступний урок

2

Elementary 1/30 | be | займенники | числа | дні тижня | країни та національності

3

Elementary 2/30 | things | множина

4

Elementary 3/30 | прикметники | кольори

5

Elementary 4/30 | почуття | наказовий спосіб | вказівники

6

Elementary 5/30 | словосполучення | Present Simple

7

Elementary 6/30 | Present Simple | професії

8

Elementary 7/30 | Possessive ‘s | family

9

Elementary 8/30 | розпорядок дня | прийменники часу та місця

10

Elementary 9/30 | Practical English | calling the reception

11

Elementary 10/30 | often, usually, sometimes etc | місяці

12

Elementary 11/30 | can / can’t | verb phrases

13

Elementary 12/30 | Present Continuous | verb phrases

14

Elementary 13/30 | погода та пори року | Present Simple or Present Continuous

15

Elementary 14/30 | object pronouns | reading a story

16

Elementary 15/30 | числа та дати | love, like, don’t mind

17

Elementary 16/30 | музика | be vs do

18

Elementary 17/30 | selfie | was/were | word formation

19

Elementary 18/30 | past simple | time expressions

20

Elementary 19/30 | неправильні дієслова | verb phrases

21

Elementary 20/30 | детектив | past simple

22

Elementary 21/30 | the house | there is/there are

23

Elementary 22/30 | прийменники місця та руху | there was/there were

24

Elementary 23/30 | food and drink | злічувані та незлічувані іменники

Залишити коментар