Talk Studio
креативна школа англійської

Курс Elementary

Вітаю! Ви знаходитесь на головній сторінці курсу англійської.

Нижче на цій сторінці ви бачите наш розклад (Course Content). Доступ до уроків з’являтиметься поступово.

 


Для максимально ефективного та цікавого досвіду вивчення англійської, ваш курс складатиметься з трьох частин:

 

  1. урок з викладачем у Скайп/Zoom
  2. уроки в особистому кабінеті (словниковий запас, граматика, вимова, розуміння носіїв мови, говоріння, читання, письмо)
  3. фанові поглиблені уроки (уроки, розроблені на основі фільмів, аудіокниг, пісень, подкастів та відео англомовних блогерів; ці уроки зроблять вивчення англійської незабутнім досвідом)

 

Ваш викладач буде координувати хід навчання та розповість як правильно працювати з курсом.

 

Перед початком навчання вивчіть теоретичну інформацію як правильно працювати з граматикою та словами у курсі.

 

ЯК ПРАВИЛЬНО ПРАЦЮВАТИ З ГРАМАТИКОЮ?

 

Розгорніть вкладку і дізнайтесь як вчити граматику так, щоб зрозуміти і запам’ятати з першого разу.

Наробившись у школі вправ з граматики, ми більше не хочемо її вчити. Граматичні правила скомпрометували себе, і ми вважаємо їх безтолковими.

Для нашого першого знайомства з граматикою підійде формат міф чи правда. Я наведу три популярні міфи, і буду їх підтверджувати або спростовувати.

Я НІКОЛИ НЕ ВЧИВ ПРАВИЛА УКРАЇНСЬКОЇ І ЧУДОВО СПІЛКУЮСЬ. НАВІЩО МЕНІ ВЧИТИ ГРАМАТИКУ АНГЛІЙСЬКОЇ?

Міф. Чому так? Все просто: у трирічному віці (коли ми вчимося розмовляти) і у дорослому віці (коли ми вчимо ІНОЗЕМНУ мову) наш МОЗОК працює ну зоооовсім по-різному. Не будемо вдаватися у подробиці, в чому саме різниця. Але різниця очевидна. А від роботи мозку напряму залежить результат.

Дитина з 2-5 років ще вчиться говорити  і заодно лише через слух вчить мову. В дорослому віці все по-іншому: говорити ми вже вміємо, і вчимо ще одна мову. З чисто фізіологічних причин дорослим (після 11 років) пройти “шлях дитини” у питанні вивчення мови неможливо.

НОСІЇ МОВИ АКТИВНО СПІЛКУЮТЬСЯ БЕЗ ЗНАННЯ ПРАВИЛ ГРАМАТИКИ.

Частково вірно. Носії мови можуть НЕ знати, що таке модальні дієслова або як називаються часи. АЛЕ вони спілкуються з їх допомогою кожного дня.

Носії мови  юзають навіть ту граматику, яка нам здається ну зовсім непотрібною в реальному спілкуванні. Ми часто думаєм:

“Ну невже хтось справді використовує тих 33 часи і ставить на кожному кроці артиклі.”

Виявляється, що так.

Мова – це система, яка шліфується віками. Повірте, в ній вже немає нічого непотрібного: все зайве давно зникло.

Зрештою, нам так само не обов’язково знати теоретичну граматику, тобто як з точністю називається кожен час в англійській. Але нам добре знати ПРАКТИЧНУ граматику: що, коли і як говорити.

АНГЛІЙСЬКА ГРАМАТИКА ВЧИТЬ, ЯК ПРАВИЛЬНО ГОВОРИТИ

Частково вірно.

Ми звикли, що в граматиці одні правила і правила. Складається враження, що нас вчать говорити, як депутатів: все правильно, чинно, ніхто не посміхається. І ми думаєм: навіщо нам говорити аж так правильно. Нам хоть би якось говорити :))

По-перше, було б дивно, якби нас вчили говорити НЕправильно. АЛЕ в граматиці говорити правильно – це як вишенька на торті, маленький бонус, приємний додаток, не більше. Насправді, граматика – це про те, як взагалі говорити на іншій мові, за якими принципами інша мова поєднує слова в речення і висловлює думку.

Вивчаючи щось з граматики (Present Simple, some/any, a/an/the), спочатку добре зрозуміти, В ЯКИХ СИТУАЦІЯХ носії мови це використовують, тобто для чого воно їм потрібно.

Наприклад, дієслово can використовують, коли хочуть сказати, що людина щось вміє (або може) робити.

  • I can swim. – Я вмію плавати.  
  • I cannot come – Я не можу прийти.

Очевидно, що в реальному житті ситуації, де нам знадобиться can,  трапляються дуже часто. Мало не в кожному другому реченні. Виходить, що граматика – це, навпаки, дуже практична штука. Вивчивши правило, Ви отримуєте ключ, розгаданий код. Чим більше граматики ми вчимо, тим більше ключів маємо до РІЗНИХ ситуацій, тим вправніше можемо висловити думку.

Тому у цьому і у наступних граматичних уроках сприймайте правила не як класичні правила (це правильно-це неправильно), а як розшифрований код, формулу, готовий засіб для висловлення думки іноземною мовою.

 

 

ЯК ПРАВИЛЬНО ВЧИТИ СЛОВА?

 

Розгорніть вкладки, щоб дізнатись як легко запам’ятовувати нові слова та фрази.

Погодьтесь, що придбати в магазині багато продуктів, але забути про щось одне — не проблема. У вас усе одно буде багатий стіл. З вивченням англійських слів трішки інакше. Є один незначний (на перший погляд) інгредієнт, без якого ваш стіл завжди буде пустим.

Як же інколи буває прикро, коли людина й час свій витратила, і постаралася, а словникового запасу знову не вистачає для спілкування. І тоді ми думаємо, що вивчили ще недостатню кількість слів, і сідаємо зубрити далі.

Важливо розуміти, що ми вчимо слова не лише для того, щоби їх ЗАПАМ’ЯТАТИ, адже, погодьтесь, що це не так важко вивчити напам’ять тисячу-дві іншомовних слів. Однак, якби ж вміння спілкуватися англійською залежало ЛИШЕ від запам’ятовування якогось числа слів, то ми б могли розмовляти вже за два тижні. На жаль, такого не буває. Просто запам’ятати англійські слова недостатньо.

Головне у вивченні слів — вміти ВЖИВАТИ їх під час спілкування. Далі я розкажу, як вчити слова так, щоби вміти КОРИСТУВАТИСЬ словниковим запасом на практиці. Ми розберемо головний інгредієнт, який зробить ваш стіл (словниковий запас) багатим.



Пропоную подумати про те, як ми вживаємо слова.

Ми говоримо реченнями, а не окремими словами. Речення бувають різні: короткі, довгі, повні, обірвані, але ЗАВЖДИ поруч з одним словом є й інше. Ці слова взаємодіють і передають думки.

А ми чомусь звикли вчити слова по одному, ізольовано один від одного. Усі пам’ятають старий спосіб записування слів у словник, де було три колонки (слово, транскрипція, переклад). Можливо, колись ми й не мали альтернативи, але тепер можемо вчити слова ефективніше.

Насамперед звертайте увагу на те, в якому контексті може застосовуватись нове слово (тобто в реченні). Тоді ви будете бачити слово в ДІЇ, як воно працює на практиці, разом з іншими словами. Якщо вчити слова в контексті, вони перестають бути сукупністю букв, і їх НАБАГАТО легше запам’ятати.

Порівняймо. Наприклад, ви хочете вивчити слово strange. Який спосіб пояснює, як ВЖИВАТИ слово?

СТАРИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

РЕКОМЕНДОВАНИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

look very strange in this long dress.

I heard a strange noise last night.

It’s strange that you don’t like my cake. It’s delicious.

Strange – “просто” слово. Ми вчитимемо складніші слова, фрази, фразові дієслова, ідіоми. Звертайте увагу на приклади біля слів та фраз. Приклади допоможуть по-справжньому зрозуміти та запам’ятати слово.

Важливість інгредієнта «контекст» важко переоцінити. Навіть тепер, коли запам’ятати 50 слів за один раз — не проблема, все одно звертаю увагу на приклади речень.

Поки не побачу слово в дії, у його природному оточенні, воно для мене мало що означає, бо ж не зможу його використовувати в спілкуванні.

Ось такий інгредієнт, без якого ваш словниковий запас може бути завжди недостатнім.

Course Content

Lessons Status
1

Elementary | Вступний урок

2

Elementary 1/30 | be | займенники | числа | дні тижня | країни та національності

3

Elementary 2/30 | things | множина

4

Elementary 3/30 | прикметники | кольори

5

Elementary 4/30 | почуття | наказовий спосіб | вказівники

6

Elementary 5/30 | словосполучення | Present Simple

7

Elementary 6/30 | Present Simple | професії

8

Elementary 7/30 | Possessive ‘s | family

9

Elementary 8/30 | розпорядок дня | прийменники часу та місця

10

Elementary 9/30 | Practical English | calling the reception

11

Elementary 10/30 | often, usually, sometimes etc | місяці

12

Elementary 11/30 | can / can’t | verb phrases

13

Elementary 12/30 | Present Continuous | verb phrases

14

Elementary 13/30 | погода та пори року | Present Simple or Present Continuous

15

Elementary 14/30 | object pronouns | reading a story

16

Elementary 15/30 | числа та дати | love, like, don’t mind

17

Elementary 16/30 | музика | be vs do

18

Elementary 17/30 | selfie | was/were | word formation

19

Elementary 18/30 | past simple | time expressions

20

Elementary 19/30 | неправильні дієслова | verb phrases

21

Elementary 20/30 | детектив | past simple

22

Elementary 21/30 | the house | there is/there are

23

Elementary 22/30 | прийменники місця та руху | there was/there were

24

Elementary 23/30 | food and drink | злічувані та незлічувані іменники

25

Elementary 24/30 | food containers | how much/how many/a lot of etc

« » page 1 / 2

Залишити коментар