Talk Studio
креативна школа англійської

Частина 2 курсу англійської по фільму Сам удома 2

Вітаю!

Ви знаходитесь на головній сторінці вашого курсу англійської по фільму Сам удома 2.

Нижче на цій сторінці ви бачите наш розклад (Course Content). 

У курсі ми вивчимо 10 тем: 6 тем зі словами та 4 граматичні теми. Я хочу, щоб ви не просто пройшли уроки та виконали вправи, а вивчили усі слова, фрази, граматику, вимову та взяли від курсу максимум знань.

Саме тому перед початком навчання вивчіть теоретичну інформацію як правильно працювати з граматикою та словами у курсі.

 

ЯК ПРАВИЛЬНО ПРАЦЮВАТИ З ГРАМАТИКОЮ?

Розгорніть вкладку і дізнайтесь як вчити граматику так, щоб зрозуміти і запам’ятати з першого разу.

Наробившись у школі вправ з граматики, ми більше не хочемо її вчити. Граматичні правила скомпрометували себе, і ми вважаємо їх безтолковими.

Для нашого першого знайомства з граматикою підійде формат міф чи правда. Я наведу три популярні міфи, і буду їх підтверджувати або спростовувати.

Я НІКОЛИ НЕ ВЧИВ ПРАВИЛА УКРАЇНСЬКОЇ І ЧУДОВО СПІЛКУЮСЬ. НАВІЩО МЕНІ ВЧИТИ ГРАМАТИКУ АНГЛІЙСЬКОЇ?

Міф. Чому так? Все просто: у трирічному віці (коли ми вчимося розмовляти) і у дорослому віці (коли ми вчимо ІНОЗЕМНУ мову) наш МОЗОК працює ну зоооовсім по-різному. Не будемо вдаватися у подробиці, в чому саме різниця. Але різниця очевидна. А від роботи мозку напряму залежить результат.

Дитина з 2-5 років ще вчиться говорити  і заодно лише через слух вчить мову. В дорослому віці все по-іншому: говорити ми вже вміємо, і вчимо ще одна мову. З чисто фізіологічних причин дорослим (після 11 років) пройти “шлях дитини” у питанні вивчення мови неможливо.

НОСІЇ МОВИ АКТИВНО СПІЛКУЮТЬСЯ БЕЗ ЗНАННЯ ПРАВИЛ ГРАМАТИКИ.

Частково вірно. Носії мови можуть НЕ знати, що таке модальні дієслова або як називаються часи. АЛЕ вони спілкуються з їх допомогою кожного дня.

Носії мови  юзають навіть ту граматику, яка нам здається ну зовсім непотрібною в реальному спілкуванні. Ми часто думаєм:

“Ну невже хтось справді використовує тих 33 часи і ставить на кожному кроці артиклі.”

Виявляється, що так.

Мова – це система, яка шліфується віками. Повірте, в ній вже немає нічого непотрібного: все зайве давно зникло.

Зрештою, нам так само не обов’язково знати теоретичну граматику, тобто як з точністю називається кожен час в англійській. Але нам добре знати ПРАКТИЧНУ граматику: що, коли і як говорити.

АНГЛІЙСЬКА ГРАМАТИКА ВЧИТЬ, ЯК ПРАВИЛЬНО ГОВОРИТИ

Частково вірно.

Ми звикли, що в граматиці одні правила і правила. Складається враження, що нас вчать говорити, як депутатів: все правильно, чинно, ніхто не посміхається. І ми думаєм: навіщо нам говорити аж так правильно. Нам хоть би якось говорити :))

По-перше, було б дивно, якби нас вчили говорити НЕправильно. АЛЕ в граматиці говорити правильно – це як вишенька на торті, маленький бонус, приємний додаток, не більше. Насправді, граматика – це про те, як взагалі говорити на іншій мові, за якими принципами інша мова поєднує слова в речення і висловлює думку.

Вивчаючи щось з граматики (Present Simple, some/any, a/an/the), спочатку добре зрозуміти, В ЯКИХ СИТУАЦІЯХ носії мови це використовують, тобто для чого воно їм потрібно.

Наприклад, дієслово can використовують, коли хочуть сказати, що людина щось вміє (або може) робити.

  • I can swim. – Я вмію плавати.  
  • I cannot come – Я не можу прийти.

Очевидно, що в реальному житті ситуації, де нам знадобиться can,  трапляються дуже часто. Мало не в кожному другому реченні. Виходить, що граматика – це, навпаки, дуже практична штука. Вивчивши правило, Ви отримуєте ключ, розгаданий код. Чим більше граматики ми вчимо, тим більше ключів маємо до РІЗНИХ ситуацій, тим вправніше можемо висловити думку.

Тому у цьому і у наступних граматичних уроках сприймайте правила не як класичні правила (це правильно-це неправильно), а як розшифрований код, формулу, готовий засіб для висловлення думки іноземною мовою.

ЯК ПРАВИЛЬНО ВЧИТИ СЛОВА?

Розгорніть вкладки, щоб дізнатись як легко запам’ятовувати нові слова та фрази. 

Якщо ви накупили в магазині гору продуктів, але забули купити щось одне – не проблема. У вас все одно буде багатий стіл. З вивченням англійських слів – інакше. Є один незначний (на перший погляд) інгредієнт, без якого ваш стіл завжди буде пустим.

Як інколи буває обідно, коли людина і час свій витратила, і добре постаралася, а словникового запасу знов не вистачає для спілкування. І тоді ми думаємо, що ще мало вивчили слів, і сідаємо дальше зубрити.

У справі вивчення слів ЗАПАМ’ЯТАТИ слово – НЕ ГОЛОВНЕ. Запам’ятати тисячу-дві слів не так важко і довго. Але якби вміння спілкуватися англійською залежало ЛИШЕ від запам’ятовування якогось числа слів, то ми б могли розмовляти вже за два тижні. Але такого не буває. Просто запам’ятати англійські слово недостатньо.

Головне у вивченні слів – вміти ВЖИВАТИ їх під час спілкування. Далі я розкажу,  як вчити слова так, щоб вміти КОРИСТУВАТИСЬ словниковим запасом на практиці. Ми розберем головний інгредієнт, який зроблять ваш стіл (словниковий запас) багатим.

Давайте подивимось, як ми вживаємо слова.

Ми говоримо реченнями, а не окремими словами. Речення бувають різні: короткі, довгі, повні, обірвані. Але ЗАВЖДИ біля одного слова знаходиться інше слово. Ці слова взаємодіють і передають думки.

А ми чомусь привикли вчити слова по одному, ізольовано один від одного. Всі пам’ятають древній спосіб записування слів в словнику, де було три колонки (слово, транскрипція, переклад). Можливо, колись ми не мали альтернативи, але тепер можемо вчити слова ефективніше.

Дивимось, як нове слово працює в контексті, тобто в реченні. Тоді ви можете бачити слово в ДІЇ, як воно працює на практиці, вкупі з іншими словами. Якщо вчити слова в контексті, вони перестають бути набором букв, і їх НАБАГАТО легше запам’ятати.

Порівняймо. Наприклад, ви хочете вивчити слово strange. Який спосіб пояснює, як ВЖИВАТИ слово?

СТАРИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

РЕКОМЕНДОВАНИЙ СПОСІБ

1. strange /streɪndʒ/ дивний

look very strange in this long dress.

I heard a strange noise last night.

It’s strange that you don’t like my cake. It’s delicious.

Strange – “просто” слово. Ми вчитимемо складніші слова, фрази, фразові дієслова, ідіоми. Звертайте увагу на приклади біля слів та фраз. Приклади допоможуть по-справжньому зрозуміти та запам’ятати слово.

Важливість інгредієнта контекст важко переоцінити. Навіть тепер, коли запам’ятати 50 слів на раз – не проблема, все одно звертаю увагу на приклади речень.

Поки не побачу слово в дії, в його природному оточенні, воно для мене мало що означає. І тим більше не зможу його використовувати у спілкуванні.

Ось такий незамислуватий інгредієнт, без якого ваш словниковий запас може бути завжди пустий.


Щоб завжди бути на зв’язку, долучіться до чату у телеграм та до фейсбук групи.

Долучіться до чату вашої групи у телеграм https://t.me/joinchat/Hg1V8x1S_x8DLIIMhpmU0g 


А якщо вам відгукується підхід Talk Studio до вивчення англійської, і ви задумуєтесь продовжити навчання і пройти кількамісячний курс, то ось два варіанти, як це можна зробити:

Індивідуальний курс. Повний опис індивідуального курсу та реєстрація ТУТ.

Онлайн марафон. Повний опис марафону та реєстрація ТУТ.

Course Content

Lessons Status
1

Урок 1 СЛОВА | Зовнішність (виконувати з 3 січня)

2

Урок 2 СЛОВА | Вибачення (виконувати з 4 січня)

3

Урок 3 ГРАМАТИКА | Past Simple (виконувати з 5 січня)

4

Урок 4 СЛОВА | Поселення в готель (виконувати з 6 січня)

5

Урок 5 СЛОВА | Житло (виконувати з 7 січня)

6

Урок 6 ГРАМАТИКА | First Conditional (виконувати з 10 січня)

7

Урок 7 ГРАМАТИКА | Second Conditional (виконувати з 11 січня)

8

Урок 8 СЛОВА | Злочин (виконувати з 12 січня)

9

Урок 9 ГРАМАТИКА | Bare Infinitive (виконувати з 13 січня)

10

Урок 10 СЛОВА | Канікули (виконувати з 14 січня)

11

Final Test

12

Що мені робити після завершення курсу?

Залишити коментар