TalkStudio
English e-courses

Урок 2 ГРАМАТИКА | Ступені порівняння прикметників

Я хочу, щоб протягом цього курсу ви не просто вивчили правила, а справді добре зрозуміли навіщо потрібна граматика та як правильно вчити, щоб могти використовувати вивчене на практиці – у спілкуванні.

Саме тому на початку уроку вивчіть теоретичну інформацію. Розгорніть вкладку і прочитайте мої лайфхаки.

Наробившись у школі вправ з граматики, ми більше не хочемо її вчити. Граматичні правила скомпрометували себе, і ми вважаємо їх безтолковими.

Для нашого першого знайомства з граматикою підійде формат міф чи правда. Я наведу три популярні міфи, і буду їх підтверджувати або спростовувати.

Я НІКОЛИ НЕ ВЧИВ ПРАВИЛА УКРАЇНСЬКОЇ І ЧУДОВО СПІЛКУЮСЬ. НАВІЩО МЕНІ ВЧИТИ ГРАМАТИКУ АНГЛІЙСЬКОЇ?

Міф. Чому так? Все просто: у трирічному віці (коли ми вчимося розмовляти) і у дорослому віці (коли ми вчимо ІНОЗЕМНУ мову) наш МОЗОК працює ну зоооовсім по-різному. Не будемо вдаватися у подробиці, в чому саме різниця. Але різниця очевидна. А від роботи мозку напряму залежить результат.

Дитина з 2-5 років ще вчиться говорити  і заодно лише через слух вчить мову. В дорослому віці все по-іншому: говорити ми вже вміємо, і вчимо ще одна мову. З чисто фізіологічних причин дорослим (після 11 років) пройти “шлях дитини” у питанні вивчення мови неможливо.

НОСІЇ МОВИ АКТИВНО СПІЛКУЮТЬСЯ БЕЗ ЗНАННЯ ПРАВИЛ ГРАМАТИКИ.

Частково вірно. Носії мови можуть НЕ знати, що таке модальні дієслова або як називаються часи. АЛЕ вони спілкуються з їх допомогою кожного дня.

Носії мови  юзають навіть ту граматику, яка нам здається ну зовсім непотрібною в реальному спілкуванні. Ми часто думаєм:

“Ну невже хтось справді використовує тих 33 часи і ставить на кожному кроці артиклі.”

Виявляється, що так.

Мова – це система, яка шліфується віками. Повірте, в ній вже немає нічого непотрібного: все зайве давно зникло.

Зрештою, нам так само не обов’язково знати теоретичну граматику, тобто як з точністю називається кожен час в англійській. Але нам добре знати ПРАКТИЧНУ граматику: що, коли і як говорити.

АНГЛІЙСЬКА ГРАМАТИКА ВЧИТЬ, ЯК ПРАВИЛЬНО ГОВОРИТИ

Частково вірно.

Ми звикли, що в граматиці одні правила і правила. Складається враження, що нас вчать говорити, як депутатів: все правильно, чинно, ніхто не посміхається. І ми думаєм: навіщо нам говорити аж так правильно. Нам хоть би якось говорити :))

По-перше, було б дивно, якби нас вчили говорити НЕправильно. АЛЕ в граматиці говорити правильно – це як вишенька на торті, маленький бонус, приємний додаток, не більше. Насправді, граматика – це про те, як взагалі говорити на іншій мові, за якими принципами інша мова поєднує слова в речення і висловлює думку.

Вивчаючи щось з граматики (Present Simple, some/any, a/an/the), спочатку добре зрозуміти, В ЯКИХ СИТУАЦІЯХ носії мови це використовують, тобто для чого воно їм потрібно.

Наприклад, дієслово can використовують, коли хочуть сказати, що людина щось вміє (або може) робити.

  • I can swim. – Я вмію плавати.  
  • I cannot come – Я не можу прийти.

Очевидно, що в реальному житті ситуації, де нам знадобиться can,  трапляються дуже часто. Мало не в кожному другому реченні. Виходить, що граматика – це, навпаки, дуже практична штука. Вивчивши правило, Ви отримуєте ключ, розгаданий код. Чим більше граматики ми вчимо, тим більше ключів маємо до РІЗНИХ ситуацій, тим вправніше можемо висловити думку.

Тому у цьому і у наступних граматичних уроках сприймайте правила не як класичні правила (це правильно-це неправильно), а як розшифрований код, формулу, готовий засіб для висловлення думки іноземною мовою.



А тепер переходьте до тем уроку, які ви бачите нижче на цій сторінці.


Залишити коментар